مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بردسکن:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بردسکن از ساخت ۳۰ واحد پنل خورشیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: به هریک از متقاضیان مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت اعطا شده است.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۸۵
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، علی عباس نیا اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات به مناطق محروم در شهرستان بردسکن در سال جاری ۳۳ مورد طرح‌های توسعه‌ای به مبلغ ۳ میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان که تسهیلات وام اشتغال‌زایی بوده است اجرا شد.

 وی افزود: این تسهیلات برای ایجاد ۳۰ واحد نیروگاه خورشیدی ۵ کیلووات بوده است که به هریک از افراد متقاضی مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت اعطا شده است.

 مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج بردسکن با بیان اینکه بیش از ۲ میلیارد تومان دیگر در دست پیگیری داریم، بیان کرد: تعداد زیادی از پنل‌های خورشیدی اجرا و آماده افتتاح است که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 حضور جهادگران بسیجی در مناطق محروم در طول سال و خدمت‌رسانی بی‌منت

 عباس نیا حرکت‌های جهادی در مناطق محروم را امیدآفرین ذکر کرد و توضیح داد: ارائه خدمت بی‌منت، اساس کار جهادگران بسیجی و گروه‌های داوطلب است.

 مسئول بسیج سازندگی ناحیه بردسکن برپایی کلاس‌های آموزشی، واکسیناسیون و ضدعفونی دامداری‌ها با حضور جهادگران دامپزشکی، ارائه فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، خانواده و رنگ‌آمیزی مدارس به همت دیگر گروه‌های جهادی، خدمات پزشکی و درمانی در روستاهای مشخص شده به همت گروه‌های جهادی محله محور را بخشی از فعالیت بسیج سازندگی در این شهرستان نام برد.

 وی تأکید کرد: حضور جهادگران در ایام مختلف سال در مناطق محروم و خدمت‌رسانی بی‌منت به ولی‌نعمتان انقلاب، باعث افزایش اعتماد و تزریق روحیه امید در بین مردم می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها